Menu
Vaša košarica

Delivery

Dostava in prevzem
V spletni trgovini elteh-b2b.eu stremimo k najhitrejši možni dostavi naročenega blaga. Večino prejetih naročil do 11. ure skušamo odpremiti še isti delovni dan, razen med vikendi in prazniki .

V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

Dostavo izvajamo v sodelovanju s Pošto Slovenije. Običajno je med delovniki naročeno blago na naslovu prejemnika v dnevu ali dveh od odpreme blaga (če torej danes odpremimo blago, ga Pošta Slovenije predvidoma dostavi že jutri, v nekaterih primerih pojutrišnjem). Na osnovi naših dosedanjih izkušenj so tako od dneva, ko kupec odda naročilo v spletni trgovini elteh-b2b.eu, pa do dneva, ko blago tudi dejansko prejme, v običajnih razmerah potrebni do 3 delovni dnevi. V času praznikov in med vikendi se rok dobave za čas dela prostih dni ustrezno podaljša. V primeru, da vas v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke prevzamete v vaši enoti Pošte Slovenije.

Osebni prevzem

Kupec se lahko odloči tudi za osebni prevzem naročenega blaga. Ko bo naročilo pripravljeno ga bomo obvestili da je možen prevzem. Prevzem je možen na sedežu našega podjetja Elteh d.o.o , Dol pri Ljubljani 35 , 1262 Dol pri Ljubljani.

Prevzem je mogoče od ponedeljka do petka med 7.00 – 16.00 po predhodnem dogovoru.

Kupec ima na voljo 7 delovnih dni da izdelke prevzame, drugače pošiljko oddamo na pošto. Poštnino krije kupec, in jo plača ob prevzemu pošiljke.

Poškodovane pošiljke

Naši zaposleni bodo vsak paket previdno in mehko zavili. Vendar če  ob prevzemu pošiljke opazite, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, prosim fotografirajte stanje. Če je poštar še pri vas, lahko takoj zavrnete pošiljko.

Prosim da nam posredujete sliko na naš e-naslov, nato pa morate vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Brez teh papirjev žal ne moremo obravnavati poškodb pri transportu

Cenik dostave
Vsa naročila pošiljamo s Pošto Slovenije s katero imamo sklenjeno pogodbeno razmerje.

Pri nakupu do 100 EUR (brez vrednosti poštnine) je dostava po Sloveniji 4 EUR + DDV
Pri nakupu nad 100 EUR (brez vrednosti poštnine) je dostava po Sloveniji brezplačna.